Nuwa ©2024 Masz pytanie odnośnie naszych produktów lub pomysł na indywidualny, spersonalizowany projekt?
Napisz na info@nuwa.pl

Dostawa i rozliczenie

§1 DOSTAWA

  1. Sklep oferuje dostawę kurierską na adres podany przez Klienta.
  2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy w wybranym systemie płatności (PayPal lub Braintree) środków wpłaconych przez Klienta jako cena i koszty wysyłki oraz po pomyślnej weryfikacji zamówienia przez Sprzedawcę.
  3. Klient jest informowany o koszcie dostawy Produktów w procesie zamawiania. Klient pokrywa koszt dostawy Produktu na podany adres korespondencyjny.
  4. Po wysyłce zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi śledzenia przesyłki.
  5. W wyjątkowych przypadkach, w szczególności w przypadku możliwego opóźnienia w dostawie Produktu, czas realizacji zamówienia jest dodatkowo potwierdzany przez pracownika Sklepu drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  6. Produkty dostarczane są przez kuriera na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
  7. Dostawa międzynarodowa Pakiety Nuwa wysyłane są za pośrednictwem międzynarodowej usługi kurierskiej Federal Express. Dostawa może odbyć się w ciągu 3-5 dni roboczych. Zamówienia są zwykle pakowane i gotowe do wysyłki w ciągu dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia. Dniem roboczym uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt. Należy pamiętać, że przesyłki poza Polskę mogą podlegać cłom i podatkiem importowymi, które są wyłączną odpowiedzialnością odbiorcy. Prosimy o kontakt z odpowiednim urzędem celnym w celu uzyskania dalszych informacji na temat konkretnych ceł i podatków obowiązujących w Państwa kraju. Ponadto, jesteśmy zobowiązani przez prawo do ujawnienia pełnej wartości zawartości przesyłki i nie możemy zmienić wartości swojej faktury lub paragonu.
  8. Po otrzymaniu dostawy kurierskiej Klient powinien, w obecności kuriera, dokładnie sprawdzić zawartość przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, Klient powinien sporządzić z kurierem protokół szkody w dwóch identycznych egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.  


§2 SPRZEDAŻ, CENA, PŁATNOŚCI

  1. Cena danego Produktu na stronie internetowej Sklepu wiąże strony od momentu złożenia zamówienia i otrzymania przez Klienta potwierdzenia od Sprzedawcy, że zamówienie zostało przyjęte, niezależnie od jakichkolwiek późniejszych zmian w Sklepie.
  2. Klient ponosi wszystkie koszty związane z wysyłką Produktu i cłami.
  3. Wszystkie ceny produktów w Sklepie są cenami brutto. Są one podawane w Euro (EUR) i złotych polskich (PLN).
  4. Klient może zmienić walutę na inną dostępną w Sklepie, wybierając inną wersję walutową.
  5. Metodę płatności za Produkty wybiera Klient podczas składania zamówienia. Sklep oferuje 3 (trzy) metody płatności:a. Płatność elektroniczna za pośrednictwem PayPal; lubb. Płatność elektroniczna za pośrednictwem Braintree;c. Płatność przy odbiorze.
  6. Procesowanie zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności za Produkt i kończy się po otrzymaniu Produktu przez Klienta. Po dostarczeniu Produktu ryzyko związane z Produktem (w tym utrata lub zniszczenie) obciąża Klienta.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen Produktów w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i anulowania kampanii promocyjnych na stronach internetowych Sklepu lub dokonywania zmian zgodnie z Kodeksem Cywilnym i innymi obowiązującymi przepisami prawa. Zmiany te nie będą naruszały praw osób, które zawarły już umowy sprzedaży Produktów oferowanych w Sklepie przed wprowadzeniem zmian.

Płatność przy odbiorze

Płatność jest dokonywana w momencie dostawy, gdy wybierze się opcję dostawy za pobraniem, co oznacza, że Klient jest zobowiązany do dokonania płatności po otrzymaniu przesyłki, korzystając z metody płatności dostępnej u przewoźnika dostarczającego przesyłkę.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności za Produkt i kończy się po otrzymaniu Produktu przez Klienta. Od momentu dostawy ryzyko związane z Produktem (w tym utrata lub zniszczenie) obciąża Klienta.

Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen Produktów w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i anulowania kampanii promocyjnych na stronach internetowych Sklepu lub dokonywania zmian zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego i innych obowiązujących przepisów prawa. Zmiany te nie będą naruszały praw osób, które zawarły już umowy sprzedaży Produktów oferowanych w Sklepie przed wprowadzeniem zmian.