Regulamin
§ 1 DEFINICJE
W niniejszym dokumencie wszystkie terminy zapisane z dużej litery, których znaczenie nie zostało inaczej zdefiniowane, mają znaczenie przypisane im poniżej:
-
„Sklep” oznacza sklep internetowy dostępny pod adresem nuwa.pl.
-
„Sprzedawca” oznacza Xicorra prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Xicorra sp. z o.o., NIP UE PL 7010823563, REGON 380276176.
-
„Produkt” i „Produkty” oznaczają wszystkie towary oferowane przez Sprzedawcę na sprzedaż w Sklepie.
-
„Klient” i „Użytkownik” oznaczają osobę korzystającą ze Sklepu.
-
„Regulamin” i „Warunki” oznaczają niniejszy Regulamin, stanowiący zestaw zasad korzystania ze Sklepu i zakupu Produktów.
-
„Umowa” oznacza umowę sprzedaży zawartą przez Klienta i Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu. Do umów sprzedaży stosuje się zasady wynikające z Regulaminu.
§ 2 INFORMACJE OGÓLNE
-
Aby korzystać ze Sklepu, każdy Klient musi zapoznać się z niniejszym Regulaminem i zaakceptować go.
-
Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z jego zgodą na korzystanie ze Sklepu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, w wersji obowiązującej w dniu złożenia zamówienia.
-
W przypadku braku akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu, korzystanie ze Sklepu oraz zakup Produktów oferowanych przez Sprzedawcę jest niemożliwe.
-
Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Sprzedawcę zgodnie z Polityką Prywatności.
-
Wszystkie oferowane do sprzedaży Produkty są nowe i nieużywane.
§3. NEWSLETTER I POWIADOMIENIA O DOSTĘPNOŚCI (LISTA OCZEKUJĄCYCH)
- Klient może zapisać się do otrzymywania powiadomień o Produktach i najnowszych wydarzeniach dotyczących marki Nuwa („Newsletter”) poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt lub Newsletter. ( https://nuwa.pl/contact/)
- Aby zapisać się do Newslettera, Klient musi podać swój adres e-mail, na który chce otrzymywać Newsletter, oraz potwierdzić akceptację niniejszego Regulaminu.
- Newsletter wysyłany jest drogą elektroniczną (na e-mail).
- Podając adres e-mail, Klient wyraża zgodę na:a. przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z niniejszym Regulaminem w celu otrzymywania powiadomień o Produktach i najnowszych wydarzeniach dotyczących marki Xicorra (cele marketingowe);b. otrzymywanie na podany w trakcie rejestracji adres e-mail informacji handlowej od Sklepu w rozumieniu art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity: Dz.U. 2019, poz. 123, 730).
- Sklep wykorzystuje platformę MailChimp do automatyzacji usługi Newsletter. Zapisując się do Newslettera, Klient wyraża zgodę na przekazanie przez Sprzedawcę swoich danych osobowych do MailChimp (adres: The Rocket Science Group, LLC, 675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308, Stany Zjednoczone Ameryki), zgodnie z ich Polityką Prywatności i Regulaminem. MailChimp posiada certyfikat EU-U.S Privacy Shield Framework i spełnia wymogi RODO.
- Klient może w każdej chwili wypisać się z Newslettera, klikając w link znajdujący się na dole każdej otrzymywanej wiadomości e-mail.
- Klient może zapisać się do usługi polegającej na jednorazowym powiadomieniu go o dostępności ponownie w sprzedaży wybranego przez niego Produktu („Lista oczekujących”), poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej Sklepu obok konkretnego wybranego przez Klienta Produktu.
- Aby otrzymać Powiadomienie o Dostępności, Klient musi podać swój adres e-mail, na który chce otrzymać jednorazowe powiadomienie o dostępności ponownie w sprzedaży wybranego Produktu, oraz potwierdzić akceptację niniejszego Regulaminu. Powiadomienie wysyłane jest drogą elektroniczną (na e-mail).
- Jednorazowe powiadomienie o dostępności dotyczy tylko jednego wybranego Produktu. Aby otrzymywać powiadomienia o większej liczbie wybranych Produktów, Klient musi zapisać się na listę oczekujących dla każdego z tych Produktów.
- Postanowienia § 3 ust. 4 powyżej stosuje się odpowiednio.
§4 UMOWA SPRZEDAŻY
- Klient zawiera Umowę poprzez złożenie zamówienia na stronie internetowej Sklepu. Umowa zawierana jest pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Niniejszy Regulamin stanowi wzór Umowy.
- Proces sprzedaży składa się z następujących etapów: (i) dodawanie Produktów do koszyka; (ii) przejście do kasy; (iii) potwierdzenie złożonego zamówienia; (iv) płatność; (v) weryfikacja zamówienia; (vi) potwierdzenie realizacji zamówienia (zawarcie Umowy); (vii) dostawa.
- Aby złożyć zamówienie i przejść przez proces zamawiania:
a. Wybierz Produkty z dostępnej oferty, ich kolory, rozmiary i ilość;
b. Na stronie Sklepu wyświetlającej dany Produkt kliknij „DODAJ DO KOSZYKA”;
c. Kliknij „PRZEJDŹ DO KASY”;
d. Zweryfikuj listę zamówionych Produktów;
e. Wypełnij dane kontaktowe;
f. Wybierz sposób dostawy i zaakceptuj jego koszt;
g. Wybierz sposób płatności;
h. Potwierdź zamówienie, klikając „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”.
4. Do momentu potwierdzenia wyboru Produktów poprzez kliknięcie „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”, Klient może dokonywać zmian dotyczących Produktów, danych kontaktowych do dostawy Produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności, a także formy potwierdzenia zakupu, tj. paragonu lub faktury VAT (późniejsza zmiana w tym zakresie jest niemożliwa, np. nie będzie możliwe wystawienie faktury zamiast paragonu po wystawieniu paragonu lub wystawienie korekty faktury niezgodnej z przepisami prawa finansowego; nie będzie również możliwa zmiana danych zamawiającego na fakturze, w szczególności w wyniku odsprzedaży).
5. Kliknięcie „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” oznacza złożenie zamówienia zgodnie z wyborem Klienta.
6. Zamówienie wraz z informacją o kosztach Produktu i jego dostawy zostanie wyświetlone na stronie internetowej Sklepu.
7. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia, Klient powinien dokonać płatności, korzystając z wybranej metody płatności. Po złożeniu zamówienia Klient ma 10 minut na jego opłacenie. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
8. Po opłaceniu zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca podsumowanie informacji o zamówieniu, tj. rodzaj Produktów, wartość zamówienia, wybrany sposób dostawy i jego koszt, sposób płatności oraz dane kontaktowe Klienta.
9. Po wpłynięciu płatności na konto Sklepu, Sprzedawca przetwarza zamówienie Klienta w celu jego weryfikacji. Po pomyślnej weryfikacji Sprzedawca akceptuje zamówienie do realizacji. Klient otrzyma na wskazany adres e-mail elektroniczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji (tzw. „Potwierdzenie przyjęcia zamówienia”). Zamówienie jest realizowane do 14 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na rachunku bankowym.
10. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą przetwarzane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia.
11. Zamówienie może zostać złożone i będzie przetworzone tylko wtedy, gdy Klient poda dane niezbędne do dostawy Produktu oraz zaakceptuje niniejszy Regulamin.
12. Klient może anulować swoje zamówienie do momentu otrzymania od Sklepu Potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Aby anulować zamówienie, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem adresu e-mail info@nuwa.pl i poinformować o anulowaniu.
13. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest decyzją Sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta, w szczególności jeżeli:
a. Klient złożył zamówienie na warunkach, o których mowa w ust. 15 poniżej;
b. Dane kontaktowe Klienta są niekompletne lub nieprawidłowe;
c. Płatność nie została autoryzowana w wybranym podczas składania zamówienia elektronicznym systemie płatności; lub
d. Płatność nie została dokonana w wymaganym terminie;
e. Produkt jest niedostępny.
14. Jeżeli zamówienie nie zostanie przyjęte i jego realizacja zostanie odmówiona, Klient nie otrzyma potwierdzenia, o którym mowa w ust. 9 powyżej. Ponadto, Klient otrzyma wiadomość e-mail od Sklepu informującą o tym, że oferta nie została przyjęta, umowa sprzedaży nie została zawarta i zamówienie zostało anulowane.
15. Ponieważ zapotrzebowanie na Produkty oferowane przez Sprzedawcę jest wysokie, w celu kontrolowania okresów ograniczonej dostępności Produktów, Sprzedawca zastrzega sobie, że Klient może zakupić nie więcej niż (i) 2 (dwa) sztuki tego samego Produktu w jednym zamówieniu; lub (ii) 3 (trzy) sztuki różnych lub tych samych Produktów w kwartale kalendarzowym liczonym od daty przyjęcia pierwszego zamówienia do realizacji. W takich przypadkach Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta lub odstąpienia od już zawartej umowy sprzedaży (poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od otrzymania przez Klienta potwierdzenia i wiadomości e-mail, o których mowa w ust. 9 powyżej).