Nuwa ©2024 Masz pytanie odnośnie naszych produktów lub pomysł na indywidualny, spersonalizowany projekt?
Napisz na info@nuwa.pl

Zwrot i wymiana

§1 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I REKLAMACJA

  1. Klient może odstąpić od Umowy w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych (licząc od dnia następującego po dniu dostarczenia zamówienia), z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, bez podania jakiegokolwiek powodu, z zastrzeżeniem ust. 3-5 poniżej.
  2. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej przez Klienta nie dotyczy Umów dotyczących Produktu wytworzonego zgodnie ze specyfikacją Klienta lub służącego zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
  3. Produkty mogą być zwracane:
  4. a. Kurierem na koszt Klienta na następujący adres: Xicorra, ul. Polna 50, 00-646 Warszawa (adres do wysyłki).
  5. b. Zwroty z terytorium Unii Europejskiej: Klient otrzyma od Sprzedawcy zwrot równowartości ceny zakupu Produktu oraz jednorazowego kosztu dostawy do Klienta, do wysokości najtańszej opłaty za przesyłkę w ofercie Sprzedawcy (tj. kurierem UPS) (koszt wysyłki poniesiony pierwotnie przy zakupie i dostawie Produktu od Sklepu do Klienta). Dla uniknięcia wątpliwości, Sprzedawca nie zwróci kosztów zwrotu Produktu do Sprzedawcy.
  6. c. Zwroty spoza Unii Europejskiej: Klient otrzyma od Sprzedawcy zwrot ceny zakupu Produktu. Sprzedawca nie zwraca kosztów dostawy Produktu do Klienta i jego zwrotu do Sprzedawcy, jak również kosztów związanych z odprawą celną poniesionych zarówno przy wysyłce, jak i zwrocie Produktu.
  7. Sprzedawca nie pokrywa kosztów zwrotu Produktu za pobraniem. Jeśli jako metoda zwrotu Produktu zostanie wybrana wysyłka za pobraniem, Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta wszystkimi kosztami, które zostaną poniesione.
  8. Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie może być złożone na załączonym formularzu: [Pobierz Formularz odstąpienia od umowy]. Oświadczenie o odstąpieniu musi być podpisane.
  9. Klient wysyła oświadczenie o odstąpieniu w wersji papierowej na następujący adres: Xicorra, ul. Polna 50, 00-646 Warszawa, dołączając dokument do przesyłki zawierającej Produkt.
  10. Aby spełnić 14-dniowy termin określony w ust. 1 powyżej, oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane wraz ze zwróconym Produktem przed upływem tego terminu.
  11. Jeżeli Klient odstąpi od Umowy w sposób i w terminie wskazanym powyżej, Umowa jest uważana za niewykonaną.
  12. Po odstąpieniu od Umowy Klient musi zwrócić Produkt Sprzedawcy z naszytymi etykietami, nieużywany i czysty, bez zapachu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
  13. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu i dostawy zwróconego Produktu do Sprzedawcy, zwróci Klientowi cenę zakupu Produktu tą samą metodą płatności, jakiej użył Klient (w przypadku płatności kartą kredytową, płatność zostanie zwrócona na tę samą kartę kredytową). Sprzedawca może wstrzymać środki w wskazanym okresie do czasu dostarczenia zwróconego Produktu do Sprzedawcy.
  14. Powyższe zasady mają zastosowanie do Klientów z terytorium i poza terytorium Unii Europejskiej. Klienci spoza Unii Europejskiej są zobowiązani do wypełnienia deklaracji celnej i wyraźnego zaznaczenia w niej, że przesyłka dotyczy zwrotu towaru. Karta celna i faktura powinny zgadzać się co do wartości i waluty oraz być dołączone do przesyłki oznaczonej jako zwrot.

 

§2 USZKODZENIA PRODUKTU PODCZAS TRANSPORTU

  1. Jeżeli Klient stwierdzi, że Produkt został uszkodzony podczas transportu, Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.
  2. Reklamacje wynikające z uszkodzenia Produktu podczas transportu są badane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera dostarczającego przesyłkę.

 

§3 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Sprzedawca może odmówić przyjęcia zwróconego Produktu, jeżeli jest on uszkodzony, jeżeli zwrot nastąpi po upływie wyznaczonego terminu lub jeżeli dostarczony do Sklepu Produkt jest niekompletny.
  2. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  3. Sprzedawca przyjmuje tylko Produkty odsyłane jako przesyłki kurierskie na właściwy adres korespondencyjny.
  4. Do wszystkich spraw nieuregulowanych w niniejszym §7 mają zastosowanie przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827, z późn. zm.).